Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Kasım 2022 Pazartesi

BALIK

Sevda kalabalıkları içindeyim Yeni tutulmuş sazan balıklarının olduğu kırık kasalarda Biraz iyot biraz da deniz tuzu Çıkıyorum dışarı Bakıyorum kendime uzaktan oradayım hâlâ Yapa yalnız kum da yok yakamozlar da Sadece gölgem kalmış hüzünlü Bir iki adım derken sokaktayım Yosun tutmuş duvarların önünde Kırık bir iskemle üzerinde kül tablası Çekiyorum elimi cebimden Ucu ıslanmış cıgaramı yakıyorum Ateş kör ya olsun yinede yakıyor işte İçimdeki dost yangınından daha az olduğuna Seviniyorum Daha ne kadar yanık türkülerin esiri olacaksam Karşı caminin üstüne tünemiş Tüyleri kabartılmış yastık gibi duran güvercinler Üşümüş tabi gün batımı soğuğunda İmreniyorum onlara Çingene felsefesini bildikleri için Bu gün ne bulduysam yerim Yarına Allah kerim Duman gelmiyor cıgaramdan Sönmüş Bırakıyorum dudaklarımdan Bir tepikte benden anasını satayım Fırlatıyorum denize Nasıl olsa biz temizliyoruz topluca Atın doldurun anasını satayım Temizliyor birileri nasıl olsa. hamtunay - 1208222243 / mogan gölü